- Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg
Skarga może zostać złożona osobiście, przesłana pisemnie, poczty elektronicznej lub Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), a także ustnie do protokołu.
Ważne!
Skarg i wniosków nie przyjmujemy telefonicznie.
Skargi można składać w biurze podawczym oraz sekretariatach w godzinach pracy Urzędu:
poniedziałek- piątek 8.00 - 15.00
Przyjmowanie skarg poza godzinami pracy urzędu:
Zastępca Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach oraz Kierownicy Delegatur w Bielsku-Białęj i Częstochowie przyjmują w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki:15.00-15.30
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Podstawa prawna art. 229 pkt 1, 2 i 7 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Termin załatwienia sprawy niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca, zgodnie z art. 237 § 1 kpa.